Panaszkezelés

Tisztelt Ügyfelünk! 
 
Tájékoztatjuk, hogy  telefonos panasz bejelentésre az alábbi telefonszámokon van lehetőség:
 
panaszügyben személyes elérhetőségünk:  +36 20 931-7400 (csak hanghívás, hangrögzítéssel) 
  • Hétfő: 8-20 óráig
  • Kedd-Péntek: 8-16 óráig
  • 16 óra után üzenet hagyható
 
 
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a panaszkezelésünk kizárólag alkuszcégünkkel kapcsolatos esetleges panaszokra terjed ki! Amennyiben konkrét biztosítói panasszal élne, azt az adott biztosító megfelelő elérhetőségein tudja megtenni! 
 
Bővebb információt a "Panaszkezelési szabályzatunkban talál itt."

 

Fogyasztói kérelem az Magyar Nemzeti Bankhoz

 

Fogyasztói kérelem a Pénzügyi Békéltető Testülethez

 

Online Vitarendezés